نوشته شده توسط : فرید باقری

+



بیشتر ما این علامت را درقبرستان مسیحیان میبینیم  .میگویند که در دوران مسیحیت این علامت استفاده شده حدود2000 سال پیش اما گاهاجاهایی را ما میبینیم که تا 3000 سال قدمت دارند و علامتی بشکل+ مشاهده میشود و این یعنی ...

اما در مکانهای پربار هم این علامت به کار برده شده.

در تفسیر این علامت خیلی باید دقت کرده چون مهم این است تشخیص دهیم این علامت به مال تعلق دارد یا نشان سنگ مزاراست.

 

گاهی به معنی اشاره به جای دیگر است: یعنی هر 4 ساق صلیب را اندازه بگیر هر کدام که بزرگتر بود به آن طرف برو.گاهی آن ساق که کوچکتر است مسیر را نشان میدهد.اگر هر 4 ساق هم اندازه بود به همانجا اشاره دارد.خیلی باید دقت کرد .باید یک کارشناس حتما در کنارتان باشد.

صلیبها به شکلهای خیلی متنوعی طراحی شده اند. مثلا در آذربایجان این صلیبها از دوران بیزانس به یادگار مانده اند.

صلیبها گاهی درکنارشان علامت دومی هم دارند مثل یک+ یا o
که به ما مقیاس میدهند.
به سر خاچ باید دقت کنید که بسته باشد.اگه خاچ ما تکی بود درست است 1-3-5-7-11به دنبال مزار باشید.



:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , کلید اسرار , چشم طلایی , دانلود رایگان , اسرار گنج های گمشده , تلگرام , دفینه , فرید باقری , رمزگشایی , جوغن , گنج , گنج یابی , حفاری , , فرید باقری , رموز , نشانه ها , زیر خاکی , نمادها , صلیب , آکادمی گنح ,
:: بازدید از این مطلب : 1372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید باقری

قبر حفره ای با پوشش سنگی

 

 

این قبور همانند قبور حفره‌ای ساده با خاکبرداری از زمین شکل گرفته و دارای بافت معماری خاصی نیستند و اندازهٔ آنها هم به قامت انسان که دفن می‌شود، بستگی دارد . در اطراف این قبور و روی آنها تخته سنگهایی قرار می‌دادند و مرده را به صورت چمباتمه و از پهلو به طرف جهات اصلی می خوابانیده اند . آنان با این کار می خواستند آرامگاهی نظیر خانه‌های جهان زندگان به مردگان بدهند . گاهی هم دیواره‌ها و با کف قبر را سنگ فرش می‌کردند که نشانهٔ فرد از مقام در اجتماع ( در زمان حیاتش ) بوده است . گاهی هم از این قبور به عنوان قبرهای خانوادگی استفاده می‌کردند به این ترتیب که گاهی مرده اول را با لایه‌ای از خاک می پوشانیدند و مرده دوم را قرار می‌دادند و گاهی هم وسایل درون گور و استخوانهای مرده اول در گوشه‌ای از قبر جمع کرده و مرده دوم را قرار می‌دادند .

 



:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , جوغن , گنج , گنج یابی , حفاری , رمزیاب , گور دخمه , فرید باقری , رموز گنج خدایان , رمزگشایی , نشانه ها , چاه , تله , مار , رمز , جوغان بیضی , لوزی , زیر خاکی , دانلود رایگان , آکادمی گنج , تونل , چاه , قبر , مقبره , اسرار ,
:: بازدید از این مطلب : 2901
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید باقری
توضیحاتی پیرامون تونل و دالان کشف شده یکی از کاربران

 



:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , جوغن , گنج , گنج یابی , حفاری , رمزیاب , فرید باقری , رموز گنج خدایان , رمزگشایی , نشانه ها , چاه , تله , مار , رمز , جوغان بیضی , لوزی , زیر خاکی , نشانه دست , تونل , دانلود رایگان , آکادمی گنج , تونل , چاه , قبر , مقبره , اسرار ,
:: بازدید از این مطلب : 3085
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید باقری
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید باقری

یکی از مسائلی که در محافل حفاری بسیار رایج است و تمام شما نیز چیزهائی در ارتباط با آن شنیده اید یا فیلمهای در ارتباط با آن دیدهاید جسد مومیائی است که ریشه آن در مصر باستان هست و مردم ما به اشتباه فکر میکنند در ایران هم به وفور یافت میشود ، در صورتی که اینطور نیست.

در ایران تعداد کمی مومیائی وجود دارد که آن هم متعلق به دوران هخامنشیان هست.

وقتی ایران مصر را شکست داد و آنجا را به کشور پهناور ایران ضمیمه کرد ، دخترانی زیبا از درباریان مصر به ایران آورده شدند و با درباریان ایرانی وصلت کردند که هر کدام از این زنها که میمردند به رسم خودشان در ایران مومیائی میشدند.

ولی هیچ پادشاه یا درباریان ایران ِ باستان در اینجا مومیائی نشدند.

ایرانیان تکنیکی داشتند بسیار پیشرفته تر از مصریان که به آن در اصطلاح امروز شیمیائی میکویند و جنازه کاملا ّ سالم میماند انگار که همین دیروز مرده است و پادشاهان و سرداران و درباریان ایرانی که مرده اند شیمیائی شدند.

حالا سعی میکنم بصورت کامل و مختصر برای شما توضیح بدم.

 

در زمانهای قدیم ایرانیان باستان خاک شناسانی داشتند که از تبحر و علم بالائی برخوردار بودند و خاکهای مناطق مختلف را برسی میکردند.

همه ما میدانیم که وقتی کسی از دنیا میرود و او را به خاک می سپارند بعد از چند روز چیزی از بدن آن شخص باقی نمی ماند جز استخوان و به اصطلاح امروزی میگوئیم تجزیه شد. تجزیه شدن کاری است که موجودات در خاک انجام میدهند مثل مورچه یا هر جاندار دیگر که گوشت و کلیه اعضای داخلی انسان را میخورد.

خاک شناسان ایران باستان توانسته بودند خاکهائی را پیدا کنند که به هیچ عنوان موجودات به آن خاکها نزدیک نشوند و به خاطر نوع و جنس خاک از گزند کلیه جانوران در امان باشد. وقتی شخصی را در جائی به خاک می سپردند که خاک آن از این نوع خاص بود ، بدن افراد به هیچ عنوان تجزیه نمی شد و برای همیشه سالم می ماند که این تکنیک خود نوعی سالم نگه داشتن اجساد بود.

اگه رفتید جائی حفاری و قبری را شکافتید و به یک چنین مسئله ای برخوردید نه بترسید نه فکر کنید که حتما باید به بار برسید. چون احتمالا وقتی قبر بغل ان را نیز بشکافید به همچین مسئله ای بر می خورید و این به خاطر خاک آن منطقه می باشد.

چه بسیار هستند خاک هائی که ظرف چند روز جسد را تجزیه میکنند و خاکهائی که سالها زمان میبرد تا یک جسد کاملا تجزیه شود و خاکهائی که دانشمندان باستانی ما کشف کردند که جنازه در آن به هیچ عنوان تجزیه نمیشود. و مثل روز اول سالم میماند.

در ارتباط با اجساد مومیائی مطلبی برایتان بنویسم که اطلاعات شما در رابطه با این مسئله بیشتر شود.

کلاّ سه کشور در دنیا اجساد را مومیائی میکرد

۱- مصر باستان که خود به دو صورت این کار را انجام میداد

2- هند که البته جزئی از ایران بود

3- ایران که در این کار توفقی کسب نکرد و موفق نشد

در مصر باستان به دو صورت اجساد را مومیائی میکردن اول طبقه مرفه و دوم طبقه متوسط. طبقه متوسط را شکمشان را باز میکردن و توی آن را خالی میکردند و در سر سوراخی درست میکردند و مغز را از آن در می آوردند و جسد را مومیائی میکردند. ولی طبقه اشراف و پول دار به این صورت بود که کلیه اعضای داخلی بدن را از معقد در می آوردند و مغز را از بینی و بعد جنازه را شش ماه در آب نمک می گذاشتند و چربی های آن را کاملا آب می کردند و سپس جسد را مومیائی میکردند. در کنار اجساد مومیائی مصری کنیزان و نوکران و سگ و گربه خانگی و هر چیزی که صاحب جسد به آن تعلق خاطری داشت را با جسد مومیائی و دفن میکردند که در زندگی پس از مرگ مشکلی نداشته باشد.

هندی ها نیز اجساد را مومیائی میکردند ولی به دلیل مصرف ادویه فراوان در هند اجساد مومیائی شده کیفیت مطلوبی ندارند.

در ایران به علت نبودن آن نمک خاص و گیاهان خاص برای مومیائی کردن اجساد موفقیتی حاصل نشد و ایرانیان به تکنیک شیمیائی کردن اجساد پرداختند که اجساد بسیار سالم تر از مومیائی میماند. ( تقریباّ کاملاّ سالم و مثل روز اول)

وقتی یک جسد را شیمیائی میکنند سالها مو و ناخن های دست و پا رشد میکنند تا به نقطۀ ایست رشد برسند!

شیمیائی کردن اجساد به این روش بود که در آن زمان ایرانیان باستان موادی را که امروزه آن را رادیو اکتیو می نامیم، شناخته بودند و با استفاده از سنگ رادیو اگتیو که آن را به صورت پودر در می آوردند و روی جسد می پاشیدند و جیوۀ سرخی که دانشمندان آن زمان توانسته بودند تولید کنند به شیمیائی کردن اجساد می پرداختند .

 

فکر کنم این توضیحات در مود اجساد مومیائی و شیمیائی و خاکهای شناخته شده که اجساد را کاملاّ سالم نگه میدارد کافی باشد


:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , جوغن , گنج , گنج یابی , حفاری , رمزیاب , فرید باقری , رموز گنج خدایان , رمزگشایی , نشانه ها , چاه , تله , مار , رمز , جوغان بیضی , لوزی , زیر خاکی , دانلود رایگان , آکادمی گنج , تونل , چاه , قبر , مومیایی , آیین تدفین , رسوم , نماد مذهبی , هخامنشی , تابوت , مقبره , اسرار , گنج پژوه , عتیقه , یشم , آکادمی گنج , فلزیاب , گنج یاب , شعاع زن , ردیاب , نقطه زن , کبرا ایکس 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1018
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید باقری

سوراخهای ناشی از باد و آب

گودال ها و منافذ به وجود آمده بر روی سنگها و صخره های آهکی همچون نمونه هایی که در عکس فوق مشاهده مینمایید ، جوغان نبوده و توسط عوامل طبیعی فرسایش زمین به وجود می آیند که در زمین شناسی به آنها لاپیا نیز گفته می شود و لذا این موارد نشانه های باستانی ساخته شده توسط بشر به حساب نمی آیند و به هیچ وجه با تکیه بر چنین علایمی ( با ویژگی زیر ) اقدام به هرگونه کاوش ننمایید.

ویژگی ها :

اکثرا رو به یک سمت هستند و به صورت عمودی و نیمه عمود دیده میشوند زیرا توسط وزش بادهای موسمی بوجود آمده اند.

داخل این سوراخها که گاه به 60 سانت میرسد، دارای برجستگی و فرو رفتگی های سوزنی شکل بیشماری می باشند . ( اگر مشتی آب داخل آن بریزید درون سوراخ های ریز سوزنی آن ، مقداری آب باقی خواهد ماند .

و اینکه معمولا در اواسط کوهها و تپه های صخره ای بلند آهکی قرار دارند.

و نهایتا اینکه در این قبیل موارد، هیچ نشانه دیگری در کنار آنها یافت نمی گردد که بتوان با اطمینان از وجود قبر یا مقبره و امثالهم سخن به میان آورد.



:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , جوغن , گنج , گنج یابی , لاپیا , چشم , کسه سنگ , حفاری , رمزیاب , فرید باقری , رموز گنج خدایان , رمزگشایی , نشانه ها , مرغ , پرنده , مقبره شاهان , مجسمه , رمز , جوغان بیضی , لوزی , زیر خاکی , دانلود رایگان , آکادمی گنج , قبر , مقبره , اسرار ,
:: بازدید از این مطلب : 8129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید باقری

پاسخ به کاربران در نوبت پاسخ:

سنگ نگاره باستانی و نماد مذهبی و سر پرنده



:: برچسب‌ها: جوغان , فرید باقری , علی عزیزیان , دانلود رایگان کتاب , نمادها و نشانه ها , رموز گنج خدایان , اسرار گنج های گمشده ایران , پیکان , فلش , رود , گنج یابی , دفینه , آکادمی گنج , جوغان نامه مرجع , گمانه زنی , چشم , حفاری گنج , زیر خاکی , رمزیاب , مقبره ,
:: بازدید از این مطلب : 3986
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرید باقری
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()